CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, June 2, 2009

almost a month...

tis week,,(2/6/09) hampir genap sebulan aku praktikal..
kejap jer mase b'lalu...
rase cam baru seminggu jer aku keje...

sikit la cite sal tempat keje aku,,ade lar ,mamat cine ni
kira mcm technician lar...
perghhh,,,bajet bagos giler!!!!
da la x emsem,,,b'lagak plak tuh
rase cam nak tampar jer muke dia lau lalu depan dak2 prakikal...

aku ni plak,,,da jd rebutan oleh mamat2 nepal kat tempat keje aku...
ade ke patot arini aku kene peluk ngan si soman(ala,,,bukan korang kenal pon...akekekekke)
tadi aku kene stamp pad nama company kat pamphlet for tis coming exhibition kat mines...
dekat 3000 copies benda alah tuh...
kira cpt gak ar td aku wat keje...
akekekekek

i'll miss madam awin la,,,
dia ni ex english teacher kat uni dulu...
sejak akhir2 ni,,,aku asyik ingatkan dhani(anak dia da...)
pastu aku pon bkk la blog dia...
dia pon miss kat aku gak...
t'haru jap ar coz dia still ingat kat kiteowg...
or myb i'm just hard to forget??? ahahahahahaha only god knows...

sal life kat ni plak...
hummm,,,,hujung mggu aku akan pastikan d'manfaatkan spenuhny...
xnak la dok umah jer...
every sat after work,,,mesti singgah mane2...
yg plg senang nak gi is KLCC...
tp lau xde dwet pon just tgk2 je ar...
pedih gak mata kadang2...
akekekekeke

tis week my parent coming to KL,,,eeeee x saba2 nak soh mak masak...
windu giler ngan masakan mak...
mak,,,i'll miss u soooo much...
ye la,,,dok kat umah cousin pon kdg2 buat u miss u family...
nak buat camne,,,da kene wat internship...
kenela time dgn redha dan aman,,,,ceeewah!!!!

owh yer,,,lupa nak cakap yg aku praktikal ni dapatla elaun $10 per day...
jadi la,,,dari xdapat pape
buat putih jer mate...akekekeekek
ingat nak pi bli buku,,,al-maklum la bile da dapat ptptn..
x reti2 nak bli buku...
time ni la nak jadi best student...
agpon kat kelantan tu manela nak cari buku ttg fashion design...
kat sini pny lar b'lambak2 kedai jual buku...
mampu@x jer....huhuhuhu

in my life rite now,,,still empty...
still waitin fo someone special to come...
bile la nak sampai yer mase tuh...
busan la idop single...
aku ni plak la,,,x reti nak wat 1st move...
malu la kengkonon nyer...

that's all for today,,nnt la lau ade mase aku upload gegamba k,,
till now,,,bubye!!!

1 comments:

LITTLE DEWA said...

jijie!!!!
we miss u guys too! :)

kami dr bandung